Thursday, June 30, 2011

sing 思念

‘我想告诉他我很想他 但我不要不能不可以 
月我好煎熬 怎么了?’

‘有些感情放在心里更真实 说出来反淡了
思念 何必说出口?’

‘那会变成遗憾’ 我不屑的回答
然后唱着歌 唱出对你的思念
环绕冷烈的夜
如果你打喷嚏了 那是我想你了

‘你什么都好就太固执’ 妈的这时你离开时说的一句话
对 固执 我就是固执
就是固执才能一直爱着你
脑袋不听使唤 想起一句句刺伤人的话
可是怎么了 就是犯贱的爱着你

抬起头望着天 说不出的心事哽在胸口 那是爱情凋零后留下的赤裸的刺
月夜的抚媚 陪伴我细数寂寞
我的心是一座城市 角落散发爱你的气息
带着一把嗓子 一颗固执的犯贱的心 流着坚不可摧的信念
我开始流浪歌唱 也许某天他能通往你的心

‘有一种温柔在你身上才有
霸道地将我占有心直到现在还是你的

maybe if my heart stop beating it wont hurt this much
but this heart it beats beats for only you
this heart it beats beats for only you
and i dont wanna let you go 
but i cant find a word to tell you
and i just wanna let you know 
my heart is yours

there's nothing i can do to have you by my side 
but always know that i love you the best that i can
hey there 
i miss everything about you'

i love you more than i did b4
我的思念 你 听见了吗?


除了你 没有人能让我的心 失去规律的跳动
除了你 没有人 能  代替你


No comments:

Post a Comment