Saturday, May 12, 2012

行李

call a doctor, call a doctor
there must be something wrong with me
he's a monster why do i want ya?
please tell me please tell me
he is a monster
that boy is a motherfucking monster
but i love him , ya i love him
is he human? it doesnt matter
i know he is what im after

im in love with the memory instead of you motherfucker
离开,
打包离开的不只是衣服,而是一箱的回忆
我把我们的回忆塞满心里,你,我,他
我会想你们的
当然,还有他

看着陌生的风景,你过得还好吗?

原来心在拉扯使这种感觉,我该怎么原谅自己的自私?
然后,你是你,我是我,我们再不是我们
然后所有的然后变成省略号
然后我们再也没有然后

然后这是我的新的旅程然后你呢?祝你快乐


就让他带走你的那瞬间 成为我们的纪念
谁能发现我的世界 曾经有过你的脸

2 comments:

  1. 不要想太多了,我只知道,我们的人生不单单只是爱情。

    ReplyDelete